דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה עדיף מזרן קפיצים או מזרן בלי קפיצים 

מאת    [ 12/09/2012 ]

מילים במאמר: 385   [ נצפה 3083 פעמים ]

נכון שאין תשובה חד משמעית לעניין מזרנים עם קפיצים או מזרנים ללא קפיצים, ישנם אנשים שמתחברים לתחושת הקפיצים במזרנים, המזרנים רכים כאלה המאפיינים בתי מלון, לא בהכרח מזרנים אלה מתאימים לכלל האוכלוסיה.

 

לאלה עם בעיות גב, עדיף מזרנים ללא קפיצים ואסביר.

 

לדוגמא: כשאדם ישן, אין לו כל כושר התנגדות לתנועות בן או בת הזוג שישנים לצידו לכן, כל תנועה של "פרטנר" השינה יכולה להזיז את הישן, לעיתים לגרום לו לתנועה לא רצויה ללא כושר התנגדות אליה. מצב זה לא מומלץ לבעיות גב שונות שהרי הבעיה יכולה מן הסתם להחמיר. מצב זה לא נכון במזרנים עם קפיצים מבודדים, שהרי קפיצים מבודדים מאפשרים שינה ללא הפרעות בן או בת הזוג אלא שמזרנים אלה יקרים ולעיתים קרובות ניתן להוזיל את מחיר המזרן בבחירת מזרן ללא קפיצים ובכך בעצם לקבל את אותה התוצאה.

 

מזרנים ללא קפיצים הינם מזרנים מסיביים המובנים בפולימרים ובחומרים שונים כדוגמאת הויסקו ג'ל, הלטקס ועוד. התכונה העיקרית למזרנים אלה שאינם מאפשרים להרגיש את תנועות בן או בת הזוג במזרן. מצב זה מאשר שינה עריבה, איכותית ובריאה למשך כל זמן השינה ולכן מזרנים אלה מומלצים.

 

רמת הקושי של המזרן נקבעת לרוב בצפיפות הפולימרים המובנים בו, ככל שצפיפות הפולימר גבוהה יותר, המזרן קשה יותר, ישנם מזרנים בעלי פולימרים בצפיפות גבוה שיש בהם קפיצים ולמרות זאת הם מזרנים קשיחים. במזרנים אלה פחות מרגישים את הקפיצים גם אם קם קפיצים לא מבודדים.

 

ישנם מזרנים חצי קשיחים כאשר מובנים בהם פולימרים בצפיפות גבוהה אולם מצד אחד או משני הצדדים קיים פילוטופ מובנה עשוי ויסקו ג'ל או לטקס. חומרים אלה מעדנים את המגע עם המזרן, הופכים את למזרן  למזרן ברכות נעימה עם תמיכה מצויינת לכלל בעיות וכאבי הגב.

 

לסיכום: בחירת מזרן עם קפיצים או מזרן ללא קפיצים ובכלל בחירת מזרן היא מאוד אינדיבידואלית, רצוי לפני רכישת מזרן לקבל התאמה מקצועית שנקבעת על פי משקל גוף, תנוחות שינה, כאבי גב או בעיות גב, בהתחשב כמובן בהעדפה של רמת קושי רצויה והתקציב המוקצה לכך.

 

זכרו, תחושת הנוחות במזרן נקבעת על פי החומרים המובנים במזרן, צפיפות החומרים במזרן, הימצאותם  או אי הימצאותם של קפיצים במזרן, כמויות ויסקו ג'ל במזרן או כמויות לטקס במזרן, וסוג הבד העוטף את המזרן (מומלץ לבחור מזרנים עטופים בבדי כותנה בצפיפות גבוהה המתאימים לאקלים הישראלי, מקלים בהזעת יתר על המזרנים ומקנים תחושת אווריריות נעימה)

 

בהצלחה!

 

 

רום שקורמן, מנכ"ל קמפ דויד מזרני איכות רח' פארן 2, ביתן 11, אזור התעשיה הצפוני, יבנה טלפון משרד: רב קווי 08-9327799 פקס:           08-9327796 נייד:             054-2293747 ייצור ושיווק מזרונים בכל הארץ, מזרונים בכל המידות, מזרנים מכל הסוגים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב